یوتھ انٹرنیشنل کانکلیو نے “YIC لیڈرشپ اینڈ انٹرپرینیورشپ سمٹ”

یوتھ انٹرنیشنل کانکلیو نے “YIC لیڈرشپ اینڈ انٹرپرینیورشپ سمٹ” کے عنوان کے ساتھ پاکستان کے سب سے بڑے اور ایشیا کی سب سے بڑی ہائبرڈ لیڈرشپ اور انٹرپرینیورشپ کا انعقاد کیا۔ اس کانفرنس کے انعقاد میں صدر انجینئر عمر فاروق گل نے انتہائی اہم کردارادا کیا۔ یوتھ انٹرنیشنل کانکلیو نے کاروباری افراد اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کے ماہرین کے درمیان تعاون کی ضرورت کو تسلیم کیا۔
کاروباری افراد اکیلے کیا حاصل کرسکتے ہیں اس کی ایک حد ہوتی ہے۔ اس بات کا احساس کرتے ہوئے کہ جدت اور ٹیکنالوجی کو فروغ دینے میں انٹرپرینیورشپ میں قیادت کا کردار ہے، کاروبار اور انفارمیشن ٹیکنالوجی دونوں شعبوں میں تمام اسٹیک ہولڈرز کو آپس میں تعاون کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ تعلقات کو ہم آہنگ کیا جاسکے۔ جیسے جیسے دنیا گلوبلائز اور ڈیجیٹل ہو رہی ہے، کاروباری، قیادت اور جدت اور ٹیکنالوجی کے درمیان تعلق کو زیادہ اہمیت نہیں دی جا سکتی۔ کاروبار میں معلومات کے موثر بہاؤ کی اجازت دینے کے لیے اچھی بات چیت ضروری ہے۔ ٹیکنالوجی کاروباری اداروں کو اندرونی اور بیرونی طور پر بات چیت کرنے کے لیے متعدد چینل فراہم کرتی ہے۔ چاہے وہ ورچوئل ورک اسپیسز کا قیام ہو جہاں ملازمین بات چیت کر سکیں اور آئیڈیاز تیار کر سکیں، یا ویڈیو کانفرنسنگ کے استعمال کے ذریعے بین الاقوامی کاروبار سے منسلک ہو، ٹیکنالوجی کو ایک آؤٹ لیٹ کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے جو کاروباروں کو اپنے صارفین سے فیڈ بیک اکٹھا کرنے کی اجازت دیتا ہے، جسے بہتر بنانے یا تبدیل کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ جس سے گاہکوں کی ضروریات کو بہتر طور پر پورا کرنے کیا جا سکے. یہ سربراہی اجلاس پشاور میں منعقد کیا گیا تھا جس میں پاکستان بھر سے 630 شرکاء موجود تھے۔ ورچوئل ایڈیشن کے لیے 54 ممالک سے 4000+ درخواستوں میں سے 500 شرکاء کو اس سربراہی اجلاس میں شرکت کے لیے منتخب کیا گیا تھا۔ جن کا تعلق 54 ممالک سے ہے۔ یوتھ انٹرنیشنل کانکلیو ایک تنظیم ہے جو فی الحال 31 ممالک میں کام کر رہی ہے جس کی بنیاد انجینئر عمر فاروق گل نے 2019 میں رکھی تھی جس کا مقصد دنیا بھر کے نوجوانوں کو جوڑنا اور انہیں تربیت دے کر اور ان کے لیے مختلف سمٹ/کانفرنسز کا انعقاد کر کے مواقع فراہم کرنا ہے۔ وہ اپنی انٹرپرینیورشپ، لیڈرشپ اور ڈیجیٹل مہارتوں کو فروغ دے سکتے ہیں۔

YIC نوجوانوں کے ترقیاتی پروگراموں کے لیے پرعزم تنظیم ہے۔ دنیا بھر کے ممکنہ نوجوانوں کو ثقافتی، تکنیکی، تعلیم، سیکھنے کے پلیٹ فارم اور کاروبار جیسے مختلف شعبوں میں ایک دوسرے سے منسلک کرنے کے مقصد سے قائم کیا گیا ہے۔ YIC کی کوشش مختلف پروگراموں کو منظم کرنا اور نوجوانوں کے لیے آج کے معاشرے کی ضروریات کو پورا کرنے اور آنے والے کل کے لیڈروں کے لیے مواقع پیدا کرنا ہے۔ مزید برآں، “دنیا بھر میں نوجوانوں کی قیادت” کے وژن کو عملی جامہ پہنانے میں، YIC کا ماننا ہے کہ ہر شخص نئی چیزیں سیکھنے اور ان میں پوشیدہ صلاحیت پیدا کرنے کے مواقع کا مستحق ہے۔

اس سنگل ڈے سمٹ کے دوران 2 ورکشاپس کا انعقاد کیا گیا جس کا عنوان “لیوریجنگ یور نیٹ ورک ٹو گروتھ دی نیٹ ورک” کی قیادت سدرہ جلیل نے اور ایک اور ورکشاپ کا عنوان “گول سیٹنگ اینڈ پلاننگ” کے عنوان سے کیا گیا جس کی قیادت سیدہ یمن حسنی نے کی۔

ایک اور دلچسپ سرگرمی جو اس سربراہی اجلاس میں “اسٹارٹ اپ راؤنڈ ٹیبل” کے عنوان سے منعقد کی گئی ہے جس میں مختلف انکیوبیشن سینٹرز جیسے نیشنل ایکسپینشن پلان آف NICs (NEP NIC)، نیشنل انکیوبیشن سنٹر، Durshal Startups جو KP انفارمیشن ٹیکنالوجی کا ایک پروجیکٹ ہے۔ بورڈ کو ماحولیاتی نظام کے مسائل اور اس خلا کو حل کرنے اور اسے ختم کرنے کے طریقے پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے حصہ لیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *