Corona Virus in Pakistan

اسکردو میں کورونا وائرس کا کیس سامنے آگیا، 14 سال کا لڑکا کورونا وائرس سے متاثر ہے۔ گلگت بلتستان میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد 2 ہو گئی۔ محکمہ اطلاعات گلگت بلتستان

اس طرح پاکستان میں ٹوٹل کرورنا وائرس سے متاثر ہونے والوں کی تعداد 20 ہو گئی۔

وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے قومی صحت خدمات ڈاکٹر ظفر مرزا نے منگل کے روز کہا کہ یہ حیرت کی بات نہیں ہے کہ گذشتہ 24 گھنٹوں میں پاکستان میں کورونا وائرس کے معاملات دگنا ہوچکے ہیں۔

پچھلے چوبیس گھنٹوں کے دوران پاکستان میں کورونا وائرس کے کیسز دگنا ہوچکے ہیں۔ یہ حیرت کی بات نہیں ہے۔

106 ممالک میں بیماری پھیل چکی ہے۔

تمام 19 کورونا وائرس کے کیسز بیرون ملک سے آئے ہیں اور سب مستحکم ہیں۔ ابھی تک کورونا وائرس کے مقامی طور پر پھیل جانے کے کوئی ثبوت نہیں ملے۔ اگر ہم ذمہ داری سے کام کریں گے تو ہم پھیلاؤ سے بچ سکتے ہیں۔

ایک اور ٹویٹ میں، ظفر مرزا نے کہا: کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو محدود کرنے کے لئے سب سے اہم بات یہ یقینی بنانا ہے کہ ہم ہاتھوں کو دھوتے ہوئے حفظان صحت کا مشاہدہ کریں ، اپنے چہرے کو چھونے سے گریز کریں اور بیمار لوگوں سے فاصلہ رکھیں۔ حکومت اس پھیلاؤ کو روکنے کے لئے سخت کوشش کر رہی ہے ، لیکن ہم سب کو اس لڑائی میں اپنا حصہ لینے کی ضرورت ہے۔

ظفر مرزا نے بتایا کہ زیادہ تر کیس کراچی میں رپورٹ ہوئے جب وائرس کی تشخیص شدہ افراد ایران ، لندن اور دبئی سے وطن واپس آئے تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *