Who is Marvi Sirmed?

ماروی سرمد 11 جون 1970 کو زرعی پس منظر سے تعلق رکھنے والے ایک خاندان میں پیدا ہوئی تھی۔ ان کے والد ، چوہدری انوار الحق بیوروکریٹ تھے اور 2003 میں ڈائریکٹوریٹ جنرل آف پبلک ریلیشنز ، پنجاب سے ریٹائر ہوئے۔
اس کے دادا چوہدری عبدالرحمن بہاولپور (پنجاب) کے کسان تھے۔ اس کے بڑے دادا دادی کو اپنے قبیلے کے ساتھ نواب بہاولپور نے ریاست بہاولپور کی بنجر زمین تک مدد کے لئے مدعو کیا تھا۔ ان کے اہل خانہ کا کچھ حصہ پنجاب اور سندھ کے مذکورہ بالا علاقوں میں آباد ہوا جبکہ باقی ہندوستان جالندھر ہی رہے جب پاک بھارت تقسیم ہوا۔

اس کے دو بھائی ہیں جو سیاسی طور پر مختلف نظریہ رکھتے ہیں۔ دونوں ہی عمران خان اور ان کی پاکستان تحریک انصاف کے پرجوش حامی ہیں۔ بڑا بھائی نوید بن انور پی ٹی آئی کینیڈا میں ایک بہت ہی سرگرم رہنما ہے ، جبکہ چھوٹا بھائی نبیل بن انور پی ٹی آئی لاہور میں متحرک کارکن ہے ، جہاں وہ این اے 120 میں کام کرتا ہے۔ اس کے والدین دونوں ریٹائرڈ زندگی گزار رہے ہیں اور ان کے ساتھ جدوجہد کر رہے ہیں۔ بہت سی بیماریوں سے۔

اس کی شادی 3 مئی 1997 کو سیرمڈ منظور سے ہوئی تھی اور 25 سال سے زیادہ کی اپنی پیشہ ورانہ زندگی کے دوران ، اس نے فرنٹیئر پوسٹ لاہور ، دی نیوز لاہور اور ساؤتھ ایشین فری میڈیا ایسوسی ایشن کے ساتھ کام کیا ہے۔ وہ فی الحال ایک آزاد صحافی ہیں۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *